Apart Double Care Płyn do Kąpieli + Żel pod Prysznic Lawenda i Wanilia 900ML

Apart Double Care Płyn do Kąpieli + Żel pod Prysznic Lawenda i Wanilia 900ML to produkt przeznaczony do kąpieli i mycia ciała. Jest to płyn o pojemności 900 ml, który zawiera ekstrakty z lawendy i wanilii. Dzięki temu produktowi można uzyskać delikatne i skuteczne oczyszczenie skóry oraz przyjemny, relaksujący zapach. Apart Double Care Płyn do Kąpieli + Żel pod Prysznic Lawenda i Wanilia 900ML może być stosowany zarówno pod prysznicem, jak i w wannie.

Dostępność w magazynie: Obecnie brak na stanie

0 1 2 3 4
0/5 (0)
12,48 zł
w tym VAT

Kup teraz i zapłać później z Twisto. Sprawdź szczegóły.

Zapisz się do listy oczekujących, a dostaniesz wiadomość, jak tylko produkt pojawi się w naszym sklepie!


Apart Double Care Płyn do Kąpieli + Żel pod Prysznic Lawenda i Wanilia 900ML

Przedstawiamy Państwu wyjątkowy produkt, jakim jest żel pod prysznic i płyn do kąpieli 2w1 o zapachu lawendy i wanilii, z serii Double Care od marki Apart. Kosmetyk pozwoli Państwu odpowiednio zadbać o skórę ciała na etapie oczyszczania. Opisywany produkt natychmiast przywróci skórze zdrowy i zadbany wygląd, pozostawiając ją w świetnej kondycji przez długi czas. Jesteśmy przekonani o tym, iż artykuł dzięki swoim korzyściom, sprosta Pańskim oczekiwaniom! 

Apart Double Care Lavender & Vanilla to żel pod prysznic i płyn do kąpieli 2w1, który:

  • delikatnie, lecz skutecznie usuwa codzienne zabrudzenia ze skóry ciała
  • głęboko nawilża, zmiękcza i wygładza naskórek
  • widocznie poprawia kondycję skóry i pozostawia ją miłą w dotyku
  • w kontakcie z wodą tworzy obfitą, kremową pianę, która otula ciało pobudzającym zmysły i relaksującym zapachem lawendy i wanilii.
  • Żel pod prysznic i płyn do kąpieli o pojemności 900ml.

Skład Apart Double Care Płyn do Kąpieli + Żel pod Prysznic Lawenda i Wanilia 900ML

Wysyłka zamówień

Wysyłka zamówień

Dostawy z Kozackiej Drogerii wykonywane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich DHL i InPost. Wszystkie zamówienia realizujemy na bieżąco, a średni czas wysyłki paczki wynosi 1-3 dni roboczych. Termin ten może ulec wydłużeniu do 5 dni roboczych w trakcie promocji i wyprzedaży, a także w okresie przedświątecznym, ze względu na zwiększoną ilość zamówień. O takich przypadkach jednak będziemy informować wszystkich Klientów na bieżąco.

Zamówienia powyżej 500zł nie zostaną zrealizowane przy wyborze opcji Za Pobraniem (wyłącznie przedpłata)

Do zamówień ze środkami czystości/chemią oraz płynów powyżej 750ml zgodnie z Regulaminami Firm dostawczych zalecamy wybór dostawcy Firmy DHL !


Darmowa dostawa

Podczas składania zamówienia, każdy Klient może oczywiście wybrać dogodną dla niego formę dostawy zakupionych produktów. Wszystkie oferowane warianty wysyłki zostały przedstawione na poniższej liście, wraz z przypisanymi do nich cenami. Z kolei przy zamówieniach, których koszt przekroczył sumę 300zł i maksymalnie 25kg(zakresy są przez system zwiększane o 100% po przekroczeniu podstawowego limitu), Kozacka Drogeria oferuje opcję darmowej dostawy. W takiej sytuacji Klient również ma możliwość wyboru preferowanego przez siebie sposobu przesyłki.

Darmowa dostawa

Cennik dostaw

Odbiór osobisty

Pcim 720, 32-432, Krolex - odbiór osobisty

- 0zł

Odbiór osobisty

H. Cegielskiego 5a Myślenice - odbiór osobisty

- 0zł

List Poczta Polska

Kurier 48 - przedpłata

- 18,90zł

List Poczta Polska

Kurier 48 - pobranie

- 22,90zł

DHL

Kurier DHL - przedpłata

- 17,90zł

DHL

Kurier DHL - pobranie

- 21,90zł

InPost

Kurier InPost - przedpłata

- 16,90zł

InPost

Kurier InPost - pobranie

- 20,90zł

InPost

Odbiór w punkcie - przedpłata

- 14,90zł

InPost

Paczkomaty InPost - przedpłata

- 13,90zł

Przedstawione ceny obowiązują dla zamówień do 25 KG. W przypadku większej wagi system proporcjonalnie zwiększa zakres cen i wag o 100%.

Płatności

Bezpieczeństwo płatności

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, iż wygoda oraz bezpieczeństwo płatności stanowią dla Klientów kluczowe elementy podczas robienia zakupów online. Dlatego właśnie w Kozackiej Drogerii szczególnie o nie dbamy, a połączenie sieciowe z naszym sklepem internetowym jest szyfrowane za pomocą certyfikatu SSL, który zapewnia poufność przekazywanych danych oraz uwierzytelnienie serwera. Co więcej, płatności prowadzone są przez sprawdzonych operatorów internetowych, takich jak popularne Przelewy24.

Przelewy24
Twisto
imoje

Zwroty, wymiany I reklamacje

Aby ułatwić Ci zakupy w naszym sklepie, w poniższym FAQ zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które są najczęściej zadawane przez Klientów Kozackiej Drogerii. Jeśli jednak nadal nie jesteś czegoś pewny, koniecznie skontaktuj się z nami - chętnie Ci pomożemy i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Zwroty i wymiany - jak postępować?

Każdy Klient posiada prawo do odstąpienia od umowy, w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru. Jeżeli chcesz więc zwrócić dany produkt, pobierz formularz zwrotu, który znajduje się obok i wypełnij go. Następnie zapakuj zwracany towar do paczki, razem z wydrukowanym dokumentem. Pamiętaj, że zakupiony produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Przesyłkę wyślij do naszej drogerii, na adres:
Krolex K.L. Kozak Spółka Komandytowa
Pcim 720
32-432 Pcim

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie i zostanie zrealizowany za pomocą przelewu bankowego.

Natomiast jeżeli chcesz wymienić zakupiony towar, najpierw dokonaj zwrotu produktu zgodnie z przedstawioną powyżej instrukcją. Następnie złóż w sklepie nowe zamówienie, tym razem z produktem, który chcesz otrzymać. Zwrot środków za odesłany wcześniej towar wpłynie na Twoje konto do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Reklamacje - jak postępować?

Jeżeli towar jaki otrzymałeś był uszkodzony, przeterminowany lub doszło do zniszczenia przesyłki przysługuje Ci prawo do reklamacji. Aby z niego skorzystać pobierz formularz reklamacji, który jest dostępny obok i dokładnie go uzupełnij. Umieść w nim opis wadliwego towaru i wymień wszelkie nieprawidłowości dotyczące produktu. Wybierz także odpowiadającą Ci formę rekompensaty - może być to nieodpłatna wymiana towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.

Zapakuj reklamowany towar razem z formularzem i wyślij go do naszej drogerii, na adres:

Krolex K.L. Kozak Spółka Komandytowa
Pcim 720
32-432 Pcim

reklamacje@kozackadrogeria.pl

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji.

Wszystkie przesyłki prosimy
wysyłać na adres:

Krolex K.L. Kozak Spółka Komandytowa
Pcim 720
32-432 Pcim

0/5 0 1 2 3 4 (0)
0 1 2 3 4 (0)
0 1 2 3 0 (0)
0 1 2 0 1 (0)
0 1 0 1 2 (0)
0 0 1 2 3 (0)