Joanna Naturia 2w1 Szampon i Odżywka do Włosów Algi Morskie 500ML

Szampon z odżywką Naturia został opracowany z myślą o pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów. Nasza receptura to doskonałe połączenie składników pozwalających na delikatne oczyszczenie i jednoczesną pielęgnację włosów. 

Dostępność w magazynie: Dostępny

0 1 2 3 4
0/5 (0)
10,97 zł
w tym VAT

Kup teraz i zapłać później z Twisto. Sprawdź szczegóły.

Joanna Naturia 2w1 Szampon i Odżywka do Włosów Algi Morskie 500ML

Włosy każdego dnia narażone są na szkodliwe działanie wielu czynników środowiskowych. Zimne i gorące powietrze, promienie słoneczne i wysokie temperatury urządzeń stylizujących wpływają na pogorszenie kondycji kosmyków. Nie masz czasu na wykonanie wszystkich etapów pielęgnacyjnych? Połącz je za pomocą szamponu z odżywką Algi morskie Joanna Naturia.

  • Formuła tego specyfiku została specjalnie zaprojektowana do wszystkich rodzajów pukli.
  • Kompozycja zawiera cenny ekstrakt z wodorostów, składający się z szerokiej gamy witamin i minerałów.
  • Jego zadaniem jest intensywne nawilżenie, ułatwienie rozczesywania i przywrócenie olśniewającego blasku.
  • Regularne stosowanie preparatu powoduje dokładne oczyszczenie skóry głowy, maksymalne orzeźwienie i zmniejszenie nieestetycznego puszenia.

Odzyskaj pełną kontrolę nad swoimi puklami i wybierz szampon z odżywką Algi morskie Joanna Naturia.

Sposób użycia: Nanieś odrobinę produktu na zwilżone kosmyki. Wmasuj do uzyskania gęstej piany i spłucz ciepłą wodą. 

Skład Joanna Naturia Szampon i Odżywka Do Włosów Algi Morskie 

Składniki: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Soyamide DEA, Coco-Glucoside, Cocamidopropylamine Oxide, Sodium Laureth-5 Carboxylate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polyquaternium-7, Styrene/Acrylates Copolymer, Laminaria Hyperborea Extract, Butylene Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Wysyłka zamówień

Wysyłka zamówień

Dostawy z Kozackiej Drogerii wykonywane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich DHL i InPost. Wszystkie zamówienia realizujemy na bieżąco, a średni czas wysyłki paczki wynosi 1-3 dni roboczych. Termin ten może ulec wydłużeniu do 5 dni roboczych w trakcie promocji i wyprzedaży, a także w okresie przedświątecznym, ze względu na zwiększoną ilość zamówień. O takich przypadkach jednak będziemy informować wszystkich Klientów na bieżąco.

Zamówienia powyżej 500zł nie zostaną zrealizowane przy wyborze opcji Za Pobraniem (wyłącznie przedpłata)

Do zamówień ze środkami czystości/chemią oraz płynów powyżej 750ml zgodnie z Regulaminami Firm dostawczych zalecamy wybór dostawcy Firmy DHL !


Darmowa dostawa

Podczas składania zamówienia, każdy Klient może oczywiście wybrać dogodną dla niego formę dostawy zakupionych produktów. Wszystkie oferowane warianty wysyłki zostały przedstawione na poniższej liście, wraz z przypisanymi do nich cenami. Z kolei przy zamówieniach, których koszt przekroczył sumę 300zł i maksymalnie 25kg(zakresy są przez system zwiększane o 100% po przekroczeniu podstawowego limitu), Kozacka Drogeria oferuje opcję darmowej dostawy. W takiej sytuacji Klient również ma możliwość wyboru preferowanego przez siebie sposobu przesyłki.

Darmowa dostawa

Cennik dostaw

Odbiór osobisty

Pcim 720, 32-432, Krolex - odbiór osobisty

- 0zł

Odbiór osobisty

H. Cegielskiego 5a Myślenice - odbiór osobisty

- 0zł

List Poczta Polska

Kurier 48 - przedpłata

- 18,90zł

List Poczta Polska

Kurier 48 - pobranie

- 22,90zł

DHL

Kurier DHL - przedpłata

- 17,90zł

DHL

Kurier DHL - pobranie

- 21,90zł

InPost

Kurier InPost - przedpłata

- 16,90zł

InPost

Kurier InPost - pobranie

- 20,90zł

InPost

Odbiór w punkcie - przedpłata

- 14,90zł

InPost

Paczkomaty InPost - przedpłata

- 13,90zł

Przedstawione ceny obowiązują dla zamówień do 25 KG. W przypadku większej wagi system proporcjonalnie zwiększa zakres cen i wag o 100%.

Płatności

Bezpieczeństwo płatności

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, iż wygoda oraz bezpieczeństwo płatności stanowią dla Klientów kluczowe elementy podczas robienia zakupów online. Dlatego właśnie w Kozackiej Drogerii szczególnie o nie dbamy, a połączenie sieciowe z naszym sklepem internetowym jest szyfrowane za pomocą certyfikatu SSL, który zapewnia poufność przekazywanych danych oraz uwierzytelnienie serwera. Co więcej, płatności prowadzone są przez sprawdzonych operatorów internetowych, takich jak popularne Przelewy24.

Przelewy24
Twisto
imoje

Zwroty, wymiany I reklamacje

Aby ułatwić Ci zakupy w naszym sklepie, w poniższym FAQ zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które są najczęściej zadawane przez Klientów Kozackiej Drogerii. Jeśli jednak nadal nie jesteś czegoś pewny, koniecznie skontaktuj się z nami - chętnie Ci pomożemy i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Zwroty i wymiany - jak postępować?

Każdy Klient posiada prawo do odstąpienia od umowy, w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru. Jeżeli chcesz więc zwrócić dany produkt, pobierz formularz zwrotu, który znajduje się obok i wypełnij go. Następnie zapakuj zwracany towar do paczki, razem z wydrukowanym dokumentem. Pamiętaj, że zakupiony produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Przesyłkę wyślij do naszej drogerii, na adres:
Krolex K.L. Kozak Spółka Komandytowa
Pcim 720
32-432 Pcim

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie i zostanie zrealizowany za pomocą przelewu bankowego.

Natomiast jeżeli chcesz wymienić zakupiony towar, najpierw dokonaj zwrotu produktu zgodnie z przedstawioną powyżej instrukcją. Następnie złóż w sklepie nowe zamówienie, tym razem z produktem, który chcesz otrzymać. Zwrot środków za odesłany wcześniej towar wpłynie na Twoje konto do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Reklamacje - jak postępować?

Jeżeli towar jaki otrzymałeś był uszkodzony, przeterminowany lub doszło do zniszczenia przesyłki przysługuje Ci prawo do reklamacji. Aby z niego skorzystać pobierz formularz reklamacji, który jest dostępny obok i dokładnie go uzupełnij. Umieść w nim opis wadliwego towaru i wymień wszelkie nieprawidłowości dotyczące produktu. Wybierz także odpowiadającą Ci formę rekompensaty - może być to nieodpłatna wymiana towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.

Zapakuj reklamowany towar razem z formularzem i wyślij go do naszej drogerii, na adres:

Krolex K.L. Kozak Spółka Komandytowa
Pcim 720
32-432 Pcim

reklamacje@kozackadrogeria.pl

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji.

Wszystkie przesyłki prosimy
wysyłać na adres:

Krolex K.L. Kozak Spółka Komandytowa
Pcim 720
32-432 Pcim

0/5 0 1 2 3 4 (0)
0 1 2 3 4 (0)
0 1 2 3 0 (0)
0 1 2 0 1 (0)
0 1 0 1 2 (0)
0 0 1 2 3 (0)