FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

Aby ułatwić Ci zakupy w naszym sklepie, w poniższym FAQ zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które są najczęściej zadawane przez Klientów Kozackiej Drogerii. Jeśli jednak nadal nie jesteś czegoś pewny, koniecznie skontaktuj się z nami - chętnie Ci pomożemy i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienie możesz złożyć po dodaniu do koszyka wybranych produktów oraz kliknięciu przycisku "Realizuj zamówienie”. Zostaniesz przeniesiony do koszyka, gdzie podejrzysz wszystkie produkty i ich zamawianą ilość, a także będziesz mógł aktywować posiadany kod rabatowy. Następnie wybierzesz adres na jaki ma zostać wysłana paczka, a także preferowaną przez Ciebie metodę wysyłki. Ostatnim krokiem jest dokonanie płatności - poprzez Przelewy24, klasyczny przelew na nasze konto lub za pobraniem.

Zamówienie możesz złożyć po dodaniu do koszyka wybranych produktów oraz kliknięciu przycisku "Realizuj zamówienie”. Zostaniesz przeniesiony do koszyka, gdzie podejrzysz wszystkie produkty i ich zamawianą ilość, a także będziesz mógł aktywować posiadany kod rabatowy. Następnie wybierzesz adres na jaki ma zostać wysłana paczka, a także preferowaną przez Ciebie metodę wysyłki. Ostatnim krokiem jest dokonanie płatności - poprzez Przelewy24, klasyczny przelew na nasze konto lub za pobraniem.

Zamówienie możesz złożyć po dodaniu do koszyka wybranych produktów oraz kliknięciu przycisku "Realizuj zamówienie”. Zostaniesz przeniesiony do koszyka, gdzie podejrzysz wszystkie produkty i ich zamawianą ilość, a także będziesz mógł aktywować posiadany kod rabatowy. Następnie wybierzesz adres na jaki ma zostać wysłana paczka, a także preferowaną przez Ciebie metodę wysyłki. Ostatnim krokiem jest dokonanie płatności - poprzez Przelewy24, klasyczny przelew na nasze konto lub za pobraniem.

Jeżeli chcesz wykorzystać dany kod rabatowy, dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz kod w wyznaczone pole - "Wpisz kod” i kliknij "Dodaj”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę

Jak najbardziej. W naszym sklepie dostępna jest lista tzw. "Ulubionych”, do której możesz dodać każdy interesujący Cię produkt. Wystarczy, że podczas przeglądania artykułów klikniesz w serduszko znajdujące się w prawym górnym rogu danego towaru lub w przycisk "Dodaj do ulubionych”, który widoczny jest na podstronie każdego produktu. Lista zapisanych artykułów jest zawsze dostępna w górnym pasku strony, tuż obok koszyka.

Oczywiście - podczas składania każdego zamówienia istnieje zarówno opcja wyboru zwykłego paragonu, jak i faktury VAT.

DOSTAWA

Wszystkie oferowane przez nas opcje dostawy i ich koszty zostały przedstawione w zakładce "Dostawa”. Zwykle czas oczekiwania na paczkę wynosi 1-3 dni roboczych, jednak okres ten może wydłużyć się do 5 dni roboczych w trakcie promocji i wyprzedaży, a także w okresie przedświątecznym, co związane jest zwykle z dużą ilością obsługiwanych przez nas zamówień.

Stan realizacji swojego zamówienia możesz sprawdzić w zakładce "Historia i szczegóły zamówień” po zalogowaniu na Twoim koncie. Informację o wysłaniu danego zamówienia dostaniesz również na maila, który podałeś przy rejestracji w naszej drogerii.

Po przekazaniu przesyłki do wybranego przewoźnika, na podany przez Ciebie adres mailowy wysłane zostanie potwierdzenie nadania paczki, a także jej indywidualny numer przewozowy. Aby sprawdzić aktualną lokalizację przesyłki, numer ten należy wprowadzić w odpowiednim miejscu na stronie danego przewoźnika.

Status każdego zamówienia możesz sprawdzić poprzez zalogowanie się na swoje konto - po kliknięciu w zakładkę "Historia i szczegóły zamówień” zobaczysz listę wszystkich dotychczas dokonanych przez Ciebie zamówień, a także będziesz mieć możliwość sprawdzenia ich statusu.

Kurier powinien ponowić próbę dostawy paczki pod wskazany przez Ciebie adres, a nierzadko - w przypadku niezastania Cię - spróbuje się z Tobą skontaktować telefonicznie, aby zapytać o ewentualną dostępność. Jeśli jednak próbował on dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię pod wskazanym adresem, koniecznie skontaktuj się z nami.

Tak, po odebraniu paczki możesz sprawdzić jej zawartość przy kurierze. Jeśli stwierdzisz jakieś uszkodzenia mechaniczne, koniecznie sporządź z nim protokół szkody, gdyż stanowi on podstawę w przypadku rozpoczęcia postępowania reklamacyjnego.

Jeśli dostawa zamówienia wyraźnie się opóźnia, skontaktuj się z nami w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Chętnie pomożemy.

W otrzymanej paczce zawsze powinien znajdować się dowód zakupu czyli paragon lub faktura VAT - w zależności od tego, którą opcję wybrałeś podczas składania zamówienia.