Sensodyne ProSzkliwo Extra Fresh Pasta do Mycia Zębów 75ML
Pasta Sensodyne Proszkliwo Extra Fresh to wyspecjalizowana pielęgnacja jamy ustnej dla osób o wrażliwych zębach. Koi ból wywołany nadwrażliwością i działa ochronnie na nerwy. Przy codziennym stosowaniu długotrwale zwalcza nadwrażliwość. Formuła codziennie chroni zęby przed szkodliwym działaniem kwasów zawartych w Twojej diecie, zapobiegając osłabieniu szkliwa.
Dostępność w magazynie: Ostatnie sztuki w magazynie
Sensodyne ProSzkliwo Extra Fresh Pasta do Mycia Zębów 75ML
Pasta ProSzkliwo ma unikalną formulację. Minerały wnikają głęboko w powierzchnię szkliwa, skutecznie je wzmacniając i utwardzając. Sprawiają, że szkliwo jest mocniejsze, zdrowsze i lepiej chronione przed niszczącym działaniem kwasów z codziennej diety.
Przy szczotkowaniu dwa razy dziennie:
- Chroni zęby przed niszczącym działaniem kwasów
- Zawiera fluorek chroniący przed próchnicą
- Pomaga zachować zdrowe zęby i dziąsła
- Odświeża i oczyszcza jamę ustną
ProSzkliwo nadaje się także dla osób z wrażliwymi zębami. Każdego dnia, kwasy z codziennej diety, obecne w spożywanych produktach: owocach, winach, napojach gazowanych, mogą spowodować zmiękczanie szkliwa zębów. W miarę upływu czasu, osłabione szkliwo jest bardziej podatne na ścieranie i Twoje zęby mogą stać się widocznie cieńsze oraz transparentne na krawędziach. Twój lekarz dentysta będzie w stanie zdiagnozować wczesne objawy kwasowej erozji szkliwa.
Stosowanie: Pastę stosować na suchą szczoteczkę. Myć zęby dwa razy dziennie i nie więcej niż trzy razy dziennie. Nie połykać. Wypluć. W przypadku podrażnienia przerwać stosowanie. Nie zaleca się stosowania przez dzieci w wieku poniżej 12 lat. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.
Skład Sensodyne ProSzkliwo Extra Fresh Pasta do Mycia Zębów 75ML
Składniki: Aqua, Sorbitol, Hydrated Silica, Glycerin, Potassium Nitrate, PEG-6, Aroma, Cocamidopropyl Betaine, Xanthan Gum, Sodium Saccharin, Sodium Fluoride, Titanium Dioxide, Sodium Hydroxide, Limonene.
Wysyłka zamówień
Dostawy z Kozackiej Drogerii wykonywane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich DHL i InPost. Wszystkie zamówienia realizujemy na bieżąco, a średni czas wysyłki paczki wynosi 1-3 dni roboczych. Termin ten może ulec wydłużeniu do 5 dni roboczych w trakcie promocji i wyprzedaży, a także w okresie przedświątecznym, ze względu na zwiększoną ilość zamówień. O takich przypadkach jednak będziemy informować wszystkich Klientów na bieżąco.
Zamówienia powyżej 500zł nie zostaną zrealizowane przy wyborze opcji Za Pobraniem (wyłącznie przedpłata)
Do zamówień ze środkami czystości/chemią oraz płynów powyżej 750ml zgodnie z Regulaminami Firm dostawczych zalecamy wybór dostawcy Firmy DHL !
Darmowa dostawa
Podczas składania zamówienia, każdy Klient może oczywiście wybrać dogodną dla niego formę dostawy zakupionych produktów. Wszystkie oferowane warianty wysyłki zostały przedstawione na poniższej liście, wraz z przypisanymi do nich cenami. Z kolei przy zamówieniach, których koszt przekroczył sumę 300zł i maksymalnie 25kg(zakresy są przez system zwiększane o 100% po przekroczeniu podstawowego limitu), Kozacka Drogeria oferuje opcję darmowej dostawy. W takiej sytuacji Klient również ma możliwość wyboru preferowanego przez siebie sposobu przesyłki.
Cennik dostaw
Pcim 720, 32-432, Krolex - odbiór osobisty
- 0zł
H. Cegielskiego 5a Myślenice - odbiór osobisty
- 0zł
Kurier 48 - przedpłata
- 18,90zł
Kurier 48 - pobranie
- 22,90zł
Kurier DHL - przedpłata
- 17,90zł
Kurier DHL - pobranie
- 21,90zł
Kurier InPost - przedpłata
- 16,90zł
Kurier InPost - pobranie
- 20,90zł
Odbiór w punkcie - przedpłata
- 14,90zł
Paczkomaty InPost - przedpłata
- 13,90zł
Przedstawione ceny obowiązują dla zamówień do 25 KG. W przypadku większej wagi system proporcjonalnie zwiększa zakres cen i wag o 100%.
Bezpieczeństwo płatności
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, iż wygoda oraz bezpieczeństwo płatności stanowią dla Klientów kluczowe elementy podczas robienia zakupów online. Dlatego właśnie w Kozackiej Drogerii szczególnie o nie dbamy, a połączenie sieciowe z naszym sklepem internetowym jest szyfrowane za pomocą certyfikatu SSL, który zapewnia poufność przekazywanych danych oraz uwierzytelnienie serwera. Co więcej, płatności prowadzone są przez sprawdzonych operatorów internetowych, takich jak popularne Przelewy24.
Zwroty, wymiany I reklamacje
Aby ułatwić Ci zakupy w naszym sklepie, w poniższym FAQ zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które są najczęściej zadawane przez Klientów Kozackiej Drogerii. Jeśli jednak nadal nie jesteś czegoś pewny, koniecznie skontaktuj się z nami - chętnie Ci pomożemy i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
Zwroty i wymiany - jak postępować?
Każdy Klient posiada prawo do odstąpienia od umowy, w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru. Jeżeli chcesz więc zwrócić dany produkt, pobierz formularz zwrotu, który znajduje się obok i wypełnij go. Następnie zapakuj zwracany towar do paczki, razem z wydrukowanym dokumentem. Pamiętaj, że zakupiony produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
Przesyłkę wyślij do naszej drogerii, na adres:
Krolex K.L. Kozak Spółka Komandytowa
Pcim 720
32-432 Pcim
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie i zostanie zrealizowany za pomocą przelewu bankowego.
Natomiast jeżeli chcesz wymienić zakupiony towar, najpierw dokonaj zwrotu produktu zgodnie z przedstawioną powyżej instrukcją. Następnie złóż w sklepie nowe zamówienie, tym razem z produktem, który chcesz otrzymać. Zwrot środków za odesłany wcześniej towar wpłynie na Twoje konto do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
Reklamacje - jak postępować?
Jeżeli towar jaki otrzymałeś był uszkodzony, przeterminowany lub doszło do zniszczenia przesyłki przysługuje Ci prawo do reklamacji. Aby z niego skorzystać pobierz formularz reklamacji, który jest dostępny obok i dokładnie go uzupełnij. Umieść w nim opis wadliwego towaru i wymień wszelkie nieprawidłowości dotyczące produktu. Wybierz także odpowiadającą Ci formę rekompensaty - może być to nieodpłatna wymiana towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.
Zapakuj reklamowany towar razem z formularzem i wyślij go do naszej drogerii, na adres:
Krolex K.L. Kozak Spółka Komandytowa
Pcim 720
32-432 Pcim
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu reklamacji.
Wszystkie przesyłki prosimy
wysyłać na adres:
Krolex K.L. Kozak Spółka Komandytowa
Pcim 720
32-432 Pcim